kavirtire.ir

سامانه فروش اینترنتی

kavirtire.ir/esale
roban

 

به سامانه فروش اینترنتی کویرتایر خوش آمدید

برای آگاهی از شرایط و نحوه خرید اینترنتی محصولات این شرکت خواهشمند است به دقت متن ذیل را مطالعه نمایید.

 

  • با توجه به اتصال سایت فروش شرکت کویرتایر به سامانه جامع تجارت، احراز هویت مشتریان با توجه به اطلاعات وارد شده (شامل کد ملی، شماره موبایل، شماره برگ سبز خودرو و ... ) با استعلام آنلاین از این سامانه صورت می گیرد.
  • جهت خرید، ابتدا باید در سامانه ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) را با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری نمایید
  • مشخصات هویتی صاحب کارت ملی با مالک خودرو و شماره موبایل، می‌بایست یکسان باشد. در صورت مشاهده مغایرت در هر مرحله از خرید، سفارش لغو گردیده و مبلغ واریزی پس از طی مراحل مالی و حقوقی عودت داده خواهد شد.
  • مشتریانی که ثبت‌نام نموده و مدارک آنها تایید شده است، می‌توانند همه روزه (حتی روزهای تعطیل) با استفاده از گزینه ورود، وارد پروفایل خود شده و محصول مورد نظر خود را خرید نمایند.
  • لطفاً قبل از خرید، از سایز صحیح تایر مناسب خودروی خود و تعداد تایر اطمینان حاصل فرمایید.
  • فروش در این سامانه مخصوص مصرف کنندگان نهایی می‌باشد و سوء استفاده از آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • با هر کدملی و پلاک خودرو، امکان خرید یک جفت تایر در هر سال فراهم می‌باشد.
  • مشخصات خودروی انتخابی شما با مشخصات مندرج در کارت خودرو می‌بایست یکسان باشد، در غیر اینصورت سفارش شما لغو خواهد شد.
  • خریداران ارجمند دقت داشته باشند که مطابق مقررات تیپاکس، تحویل تایرهای خریداری شده فقط با ارائه اصل کارت ملی صورت خواهد پذیرفت.
  • در صورت رعایت نکردن هر یک از شرایط فروش اینترنتی، سفارش شما لغو و وجه آن پس از تکمیل مراحل حقوقی، عودت خواهد شد.
  • جعل کارت ملی و کارت ماشین پیگرد قانونی دارد و خریدهای صورت گرفته با مدارک جعلی لغو و وجه پرداختی تا تکمیل مراحل حقوقی مسترد نخواهد شد.
  • مبلغ نهایی قابل پرداخت شامل قیمت مصوب تایر، مالیات بر ارزش افزوده (۹ درصد) و هزینه حمل (به ازاء هر حلقه تایر ۶۵۱،۰۰۰ ریال) خواهد بود.
  • کلیه سفارشات ظرف مدت ۴ الی ۷ روز کاری (از زمان تکمیل فرآیند خرید)، توسط تیپاکس تحویل خریدار می‌گردد.
  • مسئولیت کلیه اطلاعات وارد شده در سامانه به عهده خریدار بوده و پس از خرید، قابل ویرایش نمی‌باشد.
  • جهت تحویل به موقع تایر به مشتریان محترم، لازم است آدرس به صورت دقیق (شامل خیابان، کوچه، پلاک و واحد) ثبت گردد. 

 

 خریداران ارجمند به موارد زیر هنگام دریافت سفارش از تیپاکس توجه نمایند :

  • تحویل مرسوله ها فقط درب پلاک خیابان یا کوچه صورت می­ گیرد و تیپاکس هیچ­گونه مسئولیت و وظیفه ای در قبال تحویل مرسوله ها در طبقات و داخل مجتمع ها به عهده ندارد.
  • هنگام دریافت سفارشات خود از تیپاکس، سایز و سالم بودن تایر بررسی شود و چنانچه مغایرت سایز با سفارش، خسارت ظاهری، سوراخ شدگی یا پارگی متوجه تایر شده باشد از دریافت کالا خودداری نمایید.
  • چنانچه پس از 2 مرتبه مراجعه تیپاکس، خریدار در محل حضور نداشته باشد مرسوله به دفتر تیپاکس منتقل و خریدار می­ بایست جهت دریافت مرسوله خود حداکثر تا 48 ساعت بعد به دفتر تیپاکس مراجعه نماید.
  • در صورت عدم مراجعه مشتری به دفتر تیپاکس جهت دریافت، مرسوله به مبدأ برگشت داده خواهد شد. چنانچه خریدار تقاضای ارسال مجدد سفارش خود را داشته باشد می‌­بایست یک هزینه حمل مجدد به علاوه 40% هزینه حمل (بابت برگشت تایر به مبدأ) به صورت پسکرایه به تیپاکس پرداخت نماید.

 

  • برای پیگیری سفارش، می‌توانید وارد پروفایل شخصی شده و اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده نمایید.
  • چنانچه در هر یک از مراحل خرید با مشکل مواجه شدید، ابتدا به گزینه سوالات متداول مراجعه فرمایید.
  • پست الکترونیکی اداره بازاریابی و فروش:  esale@kavirtire.ir 
support پشتیبانی فروش آنلاین
support سوالات متداول
support
شماره تماس پشتیبانی فروش آنلاین
ساعت پاسخگویی: روزهای کاری از ساعت ۸ الی ۱۶
۰۲۱-۴۱۳۵۳۱۰۰
فاکس: ۰۲۱-۴۱۳۵۳۲۰۰

پس از تماس با شماره تلفن فوق،

  • جهت اطلاع از شرایط عمومی خرید، عدد ۱
  • جهت پیگیری خریدهای موفق، عدد ۲
  • جهت پیگیری خریدهای ناموفق، عدد ۳
  • جهت اطلاع از کیفیت محصولات و راهنمای انتخاب سایز صحیح تایر، عدد ۴
  • جهت اطلاع از شرایط تحویل تایر و خدمات پس از فروش، عدد ۵
  • و جهت ارسال فکس، عدد ۶ را وارد نمائید.