سوالات متداول

  • شارژ موجودی سامانه در چه ساعاتی انجام می‌شود؟
    همه روزه بین ساعت 8:30 الی 9:30 صبح
  • چه سایزهایی هر روز شارژ می‌شوند؟
    اکثر سایزها همه روزه شارژ می‌گردند؛ اما برای اطمینان از موجودی سایز مورد نظر، باید هرروز سایت را بررسی نمائید.
  • تایرها چند روزه به دستمان می‌رسد؟
    طبق تعهدی که در سایت نوشته شده، تایر خریداری شده بین 4 الی 7 روز کاری به دست شما می‌رسد. (روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی جزء روزهای کاری نمی‌باشد.)
  • آیا ممکن است که زودتر از موعد از نمایندگی‌های شرکت به صورت حضوری تایر تحویل گرفته شود؟
    خیر. این امکان وجود ندارد. زیرا تایرها از طریق پست از انبار کارخانه به آدرسی که مصرف کننده اعلام کرده است ارسال می‌گردد. لذا امکان تحویل زودتر از موعد تعهد شده و یا تحویل از طریق نمایندگی ها نمی‌باشد.
  • من 4 حلقه تایر ثبت نام کردم، ولی 3 حلقه (یا 1 یا 2 حلقه) به دستم رسیده است. به چه دلیل؟
    نگران نباشید. به علت رعایت موارد کیفی، تایرها به صورت تک حلقه بسته بندی شده و بارکد می‌خورند و ممکن است طی 2 یا 3 مرحله به دست مصرف کننده برسند.
  • آیا امکان ویرایش اطلاعات فردی، آدرس یا تغییر سایز تایر خریداری شده می‌باشد؟
    خیر. امکان ویرایش اطلاعات نبوده و سفارش شما دقیقاً مطابق با اطلاعاتی که توسط خریدار در سایت ثبت شده ارسال می‌گردد.
  • آیا تایر سنگین هم دارید؟
    خیر. لیست محصولات تولیدی شرکت کویرتایر در سایت درج شده است.
  • پول تایر از حسابم کم شده ولی در سایت، سفارش ناموفق ثبت شده است. باید چه کاری انجام بدهم؟
    ابتدا 72 ساعت صبر کنید.سپس 2 حالت ذیل امکان دارد: حالت اول: طی این 72 ساعت پول به حسابتان برگشت می‌خورد که در این صورت می‌توانید مجدد خرید نمائید. حالت دوم: طی این 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نمی‌خورد، که در این صورت باید از بانک خود کد پیگیری تراکنش دریافت نموده و آن را جهت تغییر وضعیت سفارش به پشتیبان خود اعلام نمائید.
  • اگر تایر دریافتی عیب ظاهری داشت چه کار کنیم؟
    به هیچ وجه تایر معیوب را از پست تحویل نگیرید چون تایرها بیمه بوده و اداره پست مکلف به پرداخت غرامت به خریدار می‌باشد.
  • ماشین به نام خودم نیست، چگونه می‌توانم ثبت نام کنم؟
    ثبت نام شما میبایست به نام صاحب خودرو باشد، یعنی کارت خودرو و کارت ملی و تمامی اطلاعات ثبت نامی به نام یک شخص باشد (صاحب خودرو).
support پشتیبانی فروش آنلاین
support سوالات متداول

تماس باما

مشتری گرامی،

شما می توانید با توجه به جدول زیر، با شماره تماس پشتیبانی فروش آنلاین مربوط به استان خود(در ساعات اداری) تماس حاصل فرمایید