سوالات متداول
-
اطلاع از شرایط خرید
جهت خرید، ابتدا باید در سامانه، ثبتنام و مدارک مورد نیاز، شامل اسکن رنگی روی کارت ملی و کارت خودرو (رو و پشت) مالک با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت، بارگذاری نمایید.
مشتریانی که ثبتنام نموده و مدارک آنها تایید شده است، میتوانند همه روزه (حتی روزهای تعطیل) با استفاده از گزینه ورود، وارد پروفایل خود شده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند.
لازم به ذکر است هر کد ملی و پلاک خودرو، امکان یک بار خرید در هر 12 ماه و حداکثر به تعداد 4 حلقه را دارد.
در صورت عدم رعایت شرایط فروش اینترنتی سفارش شما توسط شرکت لغو و وجه آن پس از تکمیل مراحل حقوقی عودت خواهد شد.
-
اطلاع از هزینه ارسال
هزینه ارسال به ازای هر حلقه تایر در استان خراسان جنوبی 503،750 ریال و خارج از استان، بدون در نظر گرفتن مسافت 830،000 ریال میباشد. لازم به ذکر است این هزینه در زمان ثبت سفارش از شما دریافت شده و نیاز به پرداخت وجه در زمان تحویل تایر به مأمور تیپاکس نمیباشد.
-
اطلاع از کیفیت تایرهای تولیدی
تمامی تایرهای موجود در سامانه فروش اینترنتی شرکت کویرتایر، درجه یک و با ۶۰ ماه ضمانت، مناسب ۴ فصل و تایر سبز میباشند .
-
نحوه تغییر شماره موبایل درج شده در سامانه
جهت تغییر شماره موبایل درج شده در سامانه، لطفا مدارک لازم شامل تصویر رنگی کارت ملی و سند سیم کارت و یا برگه مهر و امضا شده استعلام سیمکارت (از دفتر پیشخوان دولت و یا امور مشترکین مرتبط با سیمکارت) را به ایمیل esale@kavirtire.ir ارسال فرمایید.
-
اطلاع از زمان ارسال سفارش
مشتری گرامی؛
- در صورتیکه از تاریخ خرید شما کمتر از ۱۰ روز کاری گذشته است
شما می توانید در پروفایل شخصی خود کدهای رهگیری را دریافت و با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات شرکت تیپاکس، وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمائید.
- در صورتیکه از تاریخ خرید شما بیش از ۱۰ روز کاری گذشته است
به پروفایل شخصی خود در سامانه فروش اینترنتی مراجعه و اگر سفارش شما لغو شده بود به منوی خریدهای ناموفق مراجعه و در صورتیکه خرید شما موفق بود با شماره گیری 8457 داخلی 8 امور مشتریان شرکت تیپاکس تماس حاصل فرمائید.
-
اطلاع از شرایط تحویل تایر توسط مأمور تیپاکس
- تحویل مرسوله ها فقط درب پلاک خیابان یا کوچه صورت می گیرد و تیپاکس هیچگونه مسئولیت و وظیفه ای در قبال تحویل مرسوله ها در طبقات و داخل مجتمع ها به عهده ندارد.
- هنگام دریافت سفارشات خود از تیپاکس، سایز و سالم بودن تایر بررسی شود و چنانچه مغایرت سایز با سفارش، خسارت ظاهری، سوراخ شدگی یا پارگی متوجه تایر شده باشد از دریافت کالا خودداری نمایید.
- چنانچه پس از 2 مرتبه مراجعه تیپاکس، خریدار در محل حضور نداشته باشد مرسوله به دفتر تیپاکس منتقل و خریدار می بایست جهت دریافت مرسوله خود حداکثر تا 48 ساعت بعد به دفتر تیپاکس مراجعه نماید.
- در صورت عدم مراجعه مشتری به دفتر تیپاکس جهت دریافت، مرسوله به مبدأ برگشت داده خواهد شد. چنانچه خریدار تقاضای ارسال مجدد سفارش خود را داشته باشد میبایست یک هزینه حمل مجدد به علاوه 40% هزینه حمل (بابت برگشت تایر به مبدأ) به صورت پسکرایه به تیپاکس پرداخت نماید.
-
اطلاع از میزان موجودی تایر
محصولات به صورت روزانه شارژ گردیده و در تمام طول روز (24 ساعت) در صورت موجود بودن محصولات شارژ شده جهت خرید فعال میباشند.
در صورتیکه با پیغام ناموجود برای سایز مورد نظر خود مواجه شدید لطفاً روز بعد مراجعه نمائید.
-
اطلاع از فرآیند خدمات پس از فروش
1. در صورت مشاهده عیب ظاهری یا مغایرت در نوع و سایز تایر هنگام دریافت از مأمور پست:
مشتری گرامی اگر در هنگام دریافت تایر، عیب ظاهری و یا مغایرت سایز تایر با سفارش ثبت شده مشاهده نمودید، از دریافت محصول خودداری وفرم شکایت و به اداره پست منطقه خود تحویل دهید.
پس از بررسی مشکل از طرف اداره پست، با شما در اسرع وقت تماس حاصل میگردد. در صورت سؤالات بیشتر با زدن کلید ستاره به اپراتور وصل خواهید شد.
2. در صورت مشاهده عیب تایر پس از استفاده:
کلیه محصولات این شرکت دارای ۴۸ ماه ضمانت میباشند؛ لذا درصورت مشاهده هرگونه عیب تولیدی میتوانید به نزدیکترین مرکز خدمات پس از فروش که آدرس آنها در سایت کویرتایر درج شده است مراجعه نمائید.
-
اطلاع از مدارک لازم جهت خرید تایر
جهت ثبت نام در سامانه فروش اینترنتی شرکت کویرتایر نیاز به بارگذاری اسکن رنگی روی کارت ملی و کارت خودروی مالک با حجم کمتر از ۱۰۰ کیلو بایت میباشد.
درصورتیکه خریدار هرکدام از مدارک لازم را در اختیار نداشته باشد امکان خرید از سایت وجود ندارد.
مدارک خود را حتماً اسکن نمایید و از گرفتن عکس با گوشی موبایل خودداری نمایید ، زیرا باعث افت کیفیت و تایید نشدن مدرک میگردد.
-
در صورت لغو شدن سفارش
در صورتیکه سفارش شما لغو گردیده است، وجه آن پس از تکمیل مراحل حقوقی عودت میگردد.
-
اطلاع از روند تایید مدارک
مشتری گرامی مدارک بارگذاری شده در سایت کویرتایر پس از ثبت در صف بررسی قرار می گیرد.
چنانچه مدارک شما خوانا، با کیفیت و مطابق با قوانین سایت باشد، توسط سیستم هوشمند تایید شده و گزینه خرید فعال می گردد.
در صورتیکه هر یک از مدارک شما توسط سامانه تایید نگردید لازم است مجددا مدارک جدید را با کیفیت بالاتر اسکن و بارگذاری نمایید.
کلیه مدارک و اطلاعات بارگذاری شده در سامانه فروش اینترنتی شرکت کویرتایر باید به نام صاحب خودرو باشد.
-
اطلاع از راهنمای انتخاب سایز صحیح تایر
مشتری گرامی در هنگام خرید پس از انتخاب نوع خودرو، تایرهای سایز اصلی و جایگزین آن نمایش داده میشوند. خواهشمند است قبل از انتخاب تایر، از سایز صحیح تایر نصب شده برروی خودروی خود اطمینان حاصل فرمائید.
لازم به ذکر است پس از ثبت سفارش و پرداخت نهائی ویرایش اطلاعات امکان پذیر نبوده و در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات ثبت نامی، سفارش شما توسط تیم پشتیبان فروش آنلاین لغو میگردد.
-
پیگیری خرید ناموفق
مشتری گرامی در صورتیکه در پروفایل شما سفارش ناموفق ثبت شده ، با توجه به اینکه موجودی برای شما به صورت رزرو باقی نمیماند، لطفاً در روزهای آتی با مراجعه مجدد به پروفایل خود در صورت موجود بودن سایز درخواستی اقدام به خرید نمایید.
-
در صورت کسر وجه و ناموفق بودن عملیات
مشتری گرامی در صورتیکه عملیات پرداخت شما ناموفق ثبت شده ولی پول از حسابتان کسر گردیده، لطفاً طی ۷۲ ساعت آینده و قبل از عودت وجه توسط بانک پذیرنده اقدام به خرید مجدد نفرمائید؛ پس از ۷۲ ساعت در صورت عودت وجه مجدداً برای خرید اقدام نمایید؛ در صورت عدم عودت وجه و تأیید تراکنش شما توسط بانک عامل ، سفارش شما ارسال خواهد شد.
-
پیگیری سفارشات ثبت شده
برای پیگیری سفارش، میتوانید وارد پروفایل شخصی شده و اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده نمایید.
-
ارسال فکس
میتوانید از شماره ۰۲۱۴۱۳۵۳۲۰۰ جهت ارسال فکس استفاده نمایید.