دیدار رئیس عتبات عالیات استان خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت کویرتایر

  • ۱۹۳۱
  • ادمین
دیدار رئیس عتبات عالیات استان خراسان جنوبی با مدیرعامل شرکت کویرتایر

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و بنیاد زائر استان خراسان جنوبی و هیات همراه با حضور در کارخانه کویرتایر با مدیرعامل شرکت دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر، آقای جوینده به اتفاق مدیران اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در نشست با آقای مهندس زینلی ،گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای بازسازی اعتاب مقدسه و همچنین زائرسرای خراسان جنوبی در شهر مقدس مشهد ارائه کردند.

آقای جوینده با قدردانی از حمایت‌های آقای مهندس زینلی در بحث بازسازی عتبات عالیات گفت: سال به سال میزان کمک‌های مردمی برای باز سازی اعتبات مقدسه عراق افزایش می‌یابد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات وبنیاد زائر استان خراسان جنوبی تصریح کرد: مجموعه کویرتایر در رأس هرم جبهه اقتصادی است و این امر بسیار مهم است.

جوینده با بیان اینکه امروز در جبهه اقتصادی تمام اوضاع و احوال به مدیریت شما برمی‌گردد افزود: بنابراین کار شما بسیار سخت است و امید است همه دغدغه های صنعت ما برطرف و مدیریت شود.

وی بااشاره به تعهدات سال 95 به مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان گفت: این رقم در سال 96 به 4 میلیارد و 500 میلیون تومان و سه ماهه نخست امسال به یک میلیارد و 680 میلیارد تومان افزایش یافته و محقق شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و بنیاد زائر استان خراسان جنوبی همچنین گزارشی از آخرین فعالیتها و اقدمات صورت گرفته برای اجرای زائرسرای خراسان جنوبی در مشهد ارائه داد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز در این دیدار ضمن عرض خداقوت تاکید کرد: کار و تلاش و همت بلند شما باقیات و صالحات و ذخیره‌ای ماندگار سالیان سال خواهد ماند.

آقای مهندس زینلی اظهار داشت: با توجه به تکنولوژی روز اقدامات بهتری در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه به خصوص امروز که یک نظام ولایی پشت سر قضایا است افزود: امروز با وجود نظام ولایی که حاکمیت دارد و مروج این کار است، کار بهتر انجام خواهد شد چون نیت‌ها خیلی مهم است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر خاطرنشان کرد: اینکه امروز 250 دار قالی در استان وجود دارد و 15 هزار خانم بافندگی می‌کنند، بسیار خوب و یک کارآفرینی است.