اقامه نماز عید سعید فطر در کویرتایر

  • ۹۵۶
  • میثم عبدالهی
اقامه نماز عید سعید فطر در کویرتایر

نماز عید سعید فطر بعد از یک ماه بندگی و عبودیت در ماه مبارک رمضان،به امامت حجت الاسلام جلالی  در کارخانه کویرتایر اقامه شد.
به گزارش‌ روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ نمازعیدفطر صبح امروز با حضور مدیرکارخانه،مدیر اداره توسعه منابع انسانی و آموزش روسای روابط عمومی و شیفت کارخانه و همکاران شیفت کار در نمازخانه کارخانه اقامه شد.
امام جماعت کارخانه کویرتایر در خطبه های نماز با تبریک عید سعید فطر در سخنانی با اشاره به اهمیت عید فطر در اتحاد مسلمانان، اظهار داشت: با عظمت ترین و با شکوه ترین نماز از بین همه نمازها، در سراسر جامعه اسلامی نماز عید فطر است.

حجت الاسلام سید علی اکبر جلالی بااشاره به  یک ماه بندگی خدا و میهمانی سر سفره کریمانه خداوند تبارک و تعالی بر شکر گذاری در مقابل خداوند تاکید کرد وگفت: شکر دارای 3 نوع قلبی ، زبانی و جوارح است
وی بر توجه به نسل جوان تاکید کرد و بیان داشت: تربیت فرزند صالح وظیفه والدین است از این رو اولیا باید با فراگیری آموزش‌های لازم و اهتمام جدی در حوزه تربیت فرزندان مسیر مناسبی را برای رشد و تعالی آنان ایجاد کنند تا در مسیر اهل بیت (ع) قرار بگیرند.


امام جماعت کارخانه کویرتایر گفت: دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آسیب رساندن به بنیان خانواده دارد از این رو باید آموزش‌های فرزند آوری و تربیت خانواده‌ای سالم در میان آحاد مختلف جامعه توسعه یابد تا کمتر خانواده‌ای دچار مشکلات تربیتی شود.
وی در ادامه به بیان احکام فطریه وکفاره و همچنین خمس پرداخت وگفت: زکات فطره وقت معین دارد که از شب عید تا ظهر روز عید باید پرداخت شود.
امام جماعت کارخانه کویرتایر افزود: احتیاط این است که فطریه را قبل از نماز عید پرداخت کنند و اگر موفق به پرداخت نشدند آن مبلغ را کنار بگذارند تا در اولین فرصت اقدام کنند.
نماز عید سعید فطر همه ساله با حضور همکاران شیفت کار بخشهای مختلف کارخانه کویرتایر باشکوهی خاص برگزار می شود.