تلاش برای حضور موثر در بازارهای هدف/ افزایش تنوع محصولات کویرتایر در دستورکار است
- ۴۲۷۷
- sajad.ch
مدیر اداره بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر از ثبت بیش از ۱۰۰ برند خارجی خبرداد و گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ برند اعم از چینی و غیر چینی در حال وارد شدن است.
به گزارش روابط عمومی شرکت کویر تایر، آقای مهندس مرتضی قربانی گلپرور ظهر امروز درآیین معارفه مدیر اداره بازاریابی و فروش این شرکت اظهار داشت: تلاش بسیار خوبی برای افزایش تنوع محصولات کویرتایر صورت گرفته است .
وی بیان کرد: در بحث بازارهای هدف نیز سیاست گذاری هایی که انجام شده بسیار خوب بوده و تلاش میشود در راستای آن سیاستها بازارهای هدف را داشته باشیم و بتوانیم حضور موثرتری در بازارهای هدف داشته باشیم.
مدیر اداره بازاریابی و فروش شر کت کویرتایر بیان کرد: رقابت در بازار تایر در حوزه فروش فقط تایرهای داخلی نیست و خوشبختانه با تلاش مضاعف پرسنل، کویرتایر جایگاه بسیار خوبی به لحاظ کیفی و به لحاظ بازار در صنعت تایر داخلی دارد و رقابت فعلی از نظر کیفی، قیمت تمام شده و شرایط فروش، تایرهای خارجی می باشد.
مهندس قربانی گل پرور افزود: رقابت با این شرکتها میطلبد که ما در بحث کیفیت، بازاریابی، فروش و خدمات فروش برنامهریزی گسترده و وسیع داشته باشیم و تاکنون در بحث کیفیت کارهای خوبی انجام شده است که در بازار تایر نیز نمود آن مشخص است.
وی با اشاره به اینکه همچنین در بحث تنوع محصولات نیز تلاش بسیار خوبی جهت افزایش تنوع محصولات کویرتایر صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در بحث بازارهای هدف نیز سیاست گذاری هایی که انجام شده بسیار خوب بوده است و در راستای توسعه بازارهای هدف، حفظ آن و افزایش سهم کویرتایر در بازارهای هدف برنامه ریزی خواهیم کرد.
وی یادآور شد: در بحث خودروسازان نیز درحال حاضر بخش قابل توجهی از تایرهای کویرتایر به خودروساز فروخته میشود بنابراین باید تلاش کنیم تا تایرهایی که به خودروساز ارائه میشود تایرهای با کیفیت و خوبی باشد تا بتوانیم یک برد تبلیغاتی خوبی در جامعه داشته باشیم.
قربانی گلپرور با بیان اینکه در بحث خدمات پس از فروش باید برنامههای خودمان را در سطح کشور موثرتر کنیم اظهار داشت: در این راستا درحال حاضر تلاش خوبی صورت گرفته و تعداد واحدهای خدمات پس از فروش شرکت کویرتایر در حال رشد است تا بتوانیم خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهیم تا در این راستا رضایت مندی مشتری را به دست آوریم.
مدیر اداره بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر با اشاره به اینکه همچنین در بخش تبلیغات نیز برنامههای خوبی صورت گرفته اما باید بازنگری هایی در برنامه انجام شود تا بتوانیم تبلیغات محیطی را توسعه دهیم.
وی گفت: در حال حاضر روزانه ۵۰ حدود هزارحلقه تایرسواری نیاز بازار است که در این راستا ۱۲ هزارحلقه را کویرتایر تولید میکند و باید بتوانیم برای این ۱۲ هزارحلقه برنامهریزی کنیم و این تایرها را با قیمت خوب در بازار عرضه کنیم.
قربانی گلپرور با بیان اینکه سیاست های فروش باید به گونهای باشد که بتوانیم با قیمت مناسب و جایگاه مناسب برندمان را عرضه کنیم بیان کرد: در بحث کیفیت، کارهای خوبی انجام شده است چراکه اگر تایر ما کیفیت نداشته باشد تمام سیاست هایی که در فروش و بازاریابی و تبلیغات است راه به جایی نخواهد برد.