از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت: شرکت کویرتایر موفق به کسب نشان برتر تعاملات الکترونیک شد

  • ۱۷۵۸
  • sajad.ch
از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت: شرکت کویرتایر موفق به کسب نشان برتر تعاملات الکترونیک شد

شرکت کویرتایر موفق به کسب نشان برتر تعاملات الکترونیک از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر، در مراسم پایانی دومین دوره جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری از ۱۵ بنگاه برتر صنعتی، معدنی و تجاری که بر اساس ارزیابی‌های تخصصی وب سایت و پورتال‌هایشان، حائز بیشترین امتیازات شده بودند در سه بخش بنگاههای بزرگ، متوسط و کوچک با اهداء نشان‌های برتر تعاملات الکترونیک تقدیر شد.

در این جشنواره که به همت وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار گردید، در بخش بنگاه‌های بزرگ صنعتی لوح تقدیر و تندیس نشان برنزی تعاملات الکترونیک به شرکت کویرتایر تعلق گرفت. 

در دومین دوره جشنواره وب و کسب و کار که با حضور ۳۲۰ شرکت صنعتی، معدنی و تجاری ۲۸ آذرماه امسال برگزار شد، لوح و تندیس این مراسم در نیابت آقای مهندس زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر به آقای مهندس سیادت مدیر واحد فناوری اطلاعات و شبکه شرکت کویرتایر اعطا شد.

 

دومین دوره جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان فناوری اطلاعات ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران اتاق های بازرگانی و اصناف و جمع کثیری از خبرگان حوزه صنعت، معدن وتجارت و فضای مجازی کشور در محل سالن همایش‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

 

مدیر واحد فناوری اطلاعات و شبکه شرکت کویرتایر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این جشنواره که با هدف معطوف ساختن توجه مدیران فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی به وضعیت پورتال و وبسایت بنگاه تحت مسئولیت آنها برگزار گردید، به شرایط و قابلیت‌های لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار بنگاه در فضای مجازی، به ویژه در عرصه تعاملات بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به سوی برنامه‌های توسعه کمی و کیفی پرداخته شد. وی افزود: در جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری، بنگاه‌های اقتصادی با حدود ۷۰ شاخص فنی مختلف از سه منظر «شاخص‌های محتوایی و طراحی»، «شاخص های تعامل و خدمات الکترونیکی» و «شاخص های فناوری» مورد ارزیابی داوران و هیئت ارزیاب جشنواره قرار گرفته و به برگزیدگان نشان برتر تعاملات الکترونیکی اهدا گردید. 

سید علیرضا سیادت افزود: در این جشنواره، شرکت کویرتایر در گروه شرکت‌های بزرگ در شاخه صنایع که شامل زیرمجموعه‌های «فناوری اطلاعات، غذایی، دارویی و بهداشتی، ماشین‌سازی و تجهیزات، برق و الکترونیک، خودرو و نیرو محرکه، شیمیایی و سلولزی، نساجی و پوشاک، فلزی، لوازم خانگی، صنایع دستی و فرش دستبافت» می‌شود، شرکت نمود.

وی در خصوص برگزیدگان جشنواره اظهار داشت: در بخش بنگاه‌های بزرگ صنعتی، شرکت‌های پتروشیمی مارون و کویرتایر به ترتیب نشان‌های نقره ای و برنزی تعاملات الکترونیکی، در بخش بنگاه‌های بزرگ معدنی، شرکت خالص سازان روی زنجان موفق به کسب تندیس بنگاه پیشرو در تعاملات الکترونیک و در بخش بنگاه‌های تجاری بزرگ نیز بیمه سرمد، بانک رفاه کارگران و بانک توسعه صادرات ایران به ترتیب تندیس‌های نقره ای و برنزی جشنواره را دریافت کردند.

 

مدیر واحد فناوری اطلاعات و شبکه شرکت کویرتایر در خصوص سایر برگزیدگان جشنواره بیان کرد: در بخش بنگاه‌های متوسط صنعتی شرکت‌های گرین وب و کارا الکترونیک مبنا به ترتیب موفق به کسب نشان‌های نقره ای و برنزی تعاملات الکترونیکی و در بخش بنگاه‌های متوسط معدنی شرکت فراورده‌های دیرگداز ایران موفق به کسب تندیس بنگاه پیشرو در تعاملات الکترونیکی شدند. در بخش بنگاه‌های تجاری متوسط نیز تندیس بنگاه پیشرو در تعاملات الکترونیکی به اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف محلی ایران اهدا شد. در بخش بنگاه‌های کوچک صنعتی شرکت فناوری اطلاعات پارمیس نشان نقره ای و واحد تولیدی اوسا کفاش نشان برنزی تعاملات الکترونیک را دریافت کردند. در بخش بنگاه‌های تجاری کوچک نیز شرکت‌های بهینه پردازش و شهر فافا به ترتیب موفق به کسب نشان نقره ای و برنزی تعاملات الکترونیک شدند. جایزه بهبود جشنواره نیز در این بخش به شرکت حوله زمرد به واسطه بهبود وضعیت وب سایت این شرکت نسبت به دوره نخست جشنواره تعلق گرفت و با اهداء تندیس بنگاه پیشرو در تعاملات الکترونیک از این شرکت نیز تقدیر شد. در بخش خارج از مسابقه این دوره جشنواره از میان شرکت‌های عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران، شرکت‌های گروه صنعتی بارز، صنایع پلیمر اسپادانا و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان حائز بیشترین امتیازات شدند و از آنها با اهدا لوح سپاس و تندیس یادبود جشنواره تقدیر شد. همچنین در بخش سازمان‌های استانی پیشرو از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به واسطه بیشترین مشارکت و همراهی در برگزاری جشنواره تقدیر بعمل آمد.


این جشنواره به همت دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن وتجارت و با مشارکت و سازماندهی علمی و اجرایی بخش خصوصی و با همکاری معاونت های تخصصی، سازمان های تابعه و استانی وزارت صنعت، معدن وتجارت، سازمان فناوری اطلاعات، مرکز ملی فضای مجازی، اتاق بازرگانی و اصناف کشور برگزار گردید.