ظرفیت تولید کارخانه کویرتایر به ۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد
- ۳۰۵۲
- sajad.ch
![ظرفیت تولید کارخانه کویرتایر به ۴۰ هزار تن افزایش مییابد](https://kavirtire.ir/upload/2018/2/5a92f0afd3cfd.jpg)
مدیرعامل شرکت کویرتایر از افزایش ظرفیت تولید تایر در این کارخانه به بیش از ۴۰ هزار تن در دو سال آینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر، سید محمدحسین زینلی امروز در آیین معارفه مدیر اداره بازاریابی و فروش این شرکت اظهار داشت: افزایش ظرفیت تولید از جمله اهداف و برنامههای پیش رو در این شرکت است که امیدواریم با توسعه زیرساختهای لازم به این مهم دست یابیم.
وی با بیان اینکه سال مالی جدید این شرکت از اول دیماه آغاز شده است تصریح کرد: در سال مالی گذشته سال خوبی برای این شرکت رقم خورد.
مدیرعامل شرکت کویرتایر افزود: علاوه بر تولید که به عنوان وظیفه اصلی سازمان است اقدامات دیگری در جهت نوسازی و بازسازی خط تولید و تکنولوژی انجام شد.
زینلی اظهار داشت: امید است با توجه به همه تنگناهایی که در بازار داریم و همه فشاری که بر فروش است برنامههای کارخانه را به خوبی پیش ببریم و در اهدافمان که افزایش ۴۰ هزار تنی تولید برای دو سال آینده پیشبینی شده است دست یابیم.
تجربه مدیر فروش در تکنولوژی زبان مشترک مناسبتری با خودروسازان و تعاملات فی مابین خواهد بود
مدیر کارخانه کویرتایر گفت: تجربه آقای مهندس قربانی گل پرور در حوزه تکنولوژی، قطعاً زبان مشترک مناسبتری با خودروسازان و تعاملات با آنها فراهم خواهد کرد و بستری خواهد بود که در فضای مناسب تری با خودرو سازان کار کنیم.
آقای مهندس محمد حسین کمیلی اظهار داشت: اگر آنچه که در این مجموعه ای بزرگ صنعتی که ۱۴۰۰ نفر زحمت تولید محصولات آن را می کشند توسط همکاران واحد فروش درست و به موقع عرضه نشود، این چرخ نمی چرخد و ما امکان تولید را نخواهیم داشت. یقیناً زحمات همکاران فروش، تکمیل کننده تلاش های کارخانه می باشد.
وی با بیان اینکه نهایت هماهنگی از طرف کارخانه با واحد فروش انجام خواهد شد تصریح کرد: چرا که موفقیت واحد فروش، موفقیت همه مجموعه کویرتایر است.
توانمندی طراحی تایرهای مورد نیاز بازار در شرکت کویرتایر فراهم است
مدیر اداره تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر نیز در این مراسم گفت: دانش فنی مورد نیاز برای طراحی تایرهای مورد نیاز بازار و شرکتهای خودرو ساز داخلی در شرکت کویرتایر فراهم است.
آقای مهندس ضیاءتبار با بیان این مسئله که اداره بازاریابی و فروش ارتباطی تنگاتنگ با اداره تکنولوژی و تحقیقات دارد و این همکاری در شرکت کویرتایر تاکنون به خوبی مشهود بوده است اظهار داشت: همکاری با شرکتهای خودروساز در راستای تامین تایر خودروهای جدید و استانداردها و الزامات فنی این شرکتها است که باید با استانداردهای جهانی تایرهای نسل جدید مطابقت داشته و در سریهای سرعتی بالا (V , H) طراحی و تولید شوند.
وی یادآور شد: دادههای جمعآوری شده از فعالیتهای انجام شده در بخش ارائه خدمات پس از فروش نیز به ما کمک میکند تا بانک اطلاعاتی مدون و دقیقی از عملکرد محصول در شرایط مصرف داشته باشیم تا از این طریق بتوان در کوتاهترین زمان ممکن ، راهکارهای بهبود عملکرد تایر در شرایط سرویس و تامین نیازمندیهای مشتریان و مصرف کنندگان را تعریف و اجرایی کنیم.
مدیر اداره تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر بیان کرد: در این ارتباط فعالیتهای همکاران در بخش خدمات پس از فروش اهمیت زیادی پیدا میکند و سرعت و دقت در جمعآوری و انتقال دادهها، رمز موفقیت شرکت در این کار است.
مهندس ضیاءتبار گفت: دریافت به موقع اطلاعات از عملکرد تایر در شرایط سرویس و پایش آن میتواند به تعریف پروژههای بهبود و افزایش میزان رضایت مشتریان و مصرف کنندگان کمک زیادی کند.
وی اظهار داشت: اداره بازاریابی و فروش کویرتایر میتواند با برقراری ارتباط با بخش تحقیقات شرکتهای خودروساز، مجموعهای از اطلاعات مربوط به انواع تایرهای در حال مصرف و نیاز به تایرهای جدید را در اسرع وقت به اطلاع اداره تحقیقات و تکنولوژی رسانیده تا از این طریق فرآیند طراحی و توسعه محصولات جدید و ارائه به موقع آن امکان پذیر شود.
مدیر اداره تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر بیان کرد: برقراری ارتباط با بخش تحقیقات و توسعه شرکتهای خودروساز هدف دیگر شرکت کویرتایر است تا بتوان به موقع اطلاعات مربوط به برنامه تولید خودروهای جدید و پلتفرمهای در دست طراحی خودروسازان را دریافت و بر اساس آن نسبت به طراحی تایرهای موردنظر، تولید و صحهگذاری تایرها در شرایط آزمایشگاهی و شرایط سرویس اقدام کرده و به موقع محصول را به خودروساز ارائه داد، به این ترتیب محصولات موردنیاز ایشان در کوتاهترین زمان ممکن طراحی و تولید خواهد شد.
مهندس ضیاءتبار افزود: تبادل سریع و به موقع اطلاعات بین ادارات بازاریابی و فروش و تحقیقات و توسعه موجب خواهد شد تا هم بتوان موقعیت محصول را در بازار رصد کرده و هم با آگاهی از برنامههای آتی شرکتهای خودروساز، برنامههای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شرکت کویرتایر را تدوین کرد.