کویرتایر؛ کارفرمای سلامت محور سال ۱۴۰۰ در سطح ملی انتخاب شد

  • ۸۲۰
  • روابط عمومی
کویرتایر؛ کارفرمای سلامت محور سال 1400 در سطح ملی انتخاب شد

مدیرعامل شرکت کویرتایر از سوی وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی به عنوان کارفرمای سلامت محور سال 1400 در سطح ملی انتخاب ومعرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در راستای حفظ و بهبود سطح سلامت کارگران، ارتقای تولید و توسعه محیط کار سالم با اهدای لوح تقدیر به مهندس سید محمد حسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر، از وی به عنوان کارفرمای سلامت محور سال 1400 در سطح ملی تقدیر کرد.

در لوح تقدیر وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی آمده است:کارفرمایان از پایه های اصلی اشتغال و کارآفرینی در کشور هستند که با سرمایه گذاری بهینه در امر تولید و خدمات و با بهره گیری از توان فنی و تجربی خود می توانند زمینه ساز بالندی کشور در عرصه پویایی اقتصادی و ارتقای بهره وری ملی باشند.

افزون بر رونق تولید ملی و توسعه اقتصادی نقش بی بدیل کارفرمایان در سالم سازی محیط کار و حفظ و صیانت از نیروی کار و ارتقای سلامت آنها بر هیج کش پوشیده نیست.

وی در ادامه آورده است: به پاس تلاش های مستمر شما در راستای حفظ و بهبود سطح سلامت کارگران ارتقای تولید و توسعه محیط کار سالم به عنوان کارفرمای سلامت محور سال 1400 در سطح ملی انتخاب گردیده و از تلاش های جناب عالی تقدیر به عمل می آید.تداوم روزافزون موفقیت های شما را در سایه توجهات حضرت ولیعصر از خداوند متعال خواستاریم.

این لوح تقدیر به نیابت از سوی وزیر، توسط اشرفی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی در نشست کارآفرینان، خیرین و سمن های فعال خراسان جنوبی به مدیرعامل شرکت کویر تایر اعطا شد.