بازدید مدیرعامل هلدینگ امید از کارخانه کویرتایر+ عکس

  • ۶۲۳
  • روابط عمومی
بازدید مدیرعامل هلدینگ امید از کارخانه کویرتایر+ عکس

مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، با حضور در کارخانه کویرتایر از خط تولید و نمایشگاه داخلی سازی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی کویرتایر، دکتر فهیمی در بدو ورود به کارخانه کویرتایر مورد استقبال  آقای مهندس زینلی مدیرعامل و تنی چند از مدیران شرکت قرار گرفت و با حضور در یادمان شهید گمنام، ضمن اهدای گل و قرائت فاتحه به روح بلند این شهید و دیگر شهدای والامقام ادای احترام و با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) تجدید میثاق  کرد.
در ابتدای این دیدار، مستند نحوه شکل یابی کارخانه اکران و در ادامه گزارشی از معرفی، فعالیت ها و اقدامات، دستاوردها، رکوردها ارائه و وضعیت موجود شرکت تشریح گردید.
مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در ادامه به اتفاق تنی چند از مدیران این گروه واعضای هیات مدیره شرکت با حضور در خط تولید کارخانه از نزدیک در جریان روند تولید تایر قرار گرفتند.
دکتر فهیمی همچنین از نمایشگاه داخلی سازی بازدید و با آخرین دستاوردها ونوآوری های صورت گرفته در راستای تولید و تامین قطعات قرار گرفت و ضمن خداقوت به مدیرعامل و کارکنان شرکت از تلاشهای ارزشمند صورت گرفته قدردانی کرد.
مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید همچنین از نخستین تایرسایز 285/70R17 ، ویژه خودرو های آفرود رونمایی و از نمایشگاه دایمی کتاب ومحصولات فرهنگی بازدید کرد.
گزارش تصویری این بازدید را در ادامه بیننده باشید: