کویرتایر میزبان ۷۰۰ نفر از دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان پیشرفت و امید

  • ۳۷۶
  • روابط عمومی
کویرتایر میزبان 700 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان پیشرفت و امید

اردوی راهیان پیشرفت و امید در خراسان جنوبی آغاز شده و کویرتایر در بهمن و اسفند ماه جاری میزبان بیش از 700 نفر از دانش آموزان مدارس استانهای سیستان وبلوچستان،کرمان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر ؛ براساس هماهنگی های صورت گرفته و برنامه اجرایی این اردوی از ۱۷ بهمن ماه آغاز و به مدت یک ماه(پنج هفته) در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در حاشیه بازدید اولین گروه از دانش آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان پیشرفت و امید از کارخانه کویرتایر ؛ همکاری ارزشمند واستقبال شایسته از آینده سازان ایران اسلامی در این کارخانه قدردانی کرد و گفت: بازدید دانش آموزان یاد شده نقش موثر در بیان دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین داشته ودارد .
سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی موسوی‌زاهد هدف از این اردو را آشنایی با پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرق کشور وآشنایی با فرهنگ غنی استان خراسان جنوبی و سابقه مذهبی و انقلابی این استان(در مدرسه سفیران،شروع مبارزات مقام معظم رهبری از این مدرسه روایت می شود) عنوان کرد.
وی بیان کرد: در مدت یک ماه حدود 700 نفر دانش آموزان پسر ودختر که در دو هفته اول برادران و سه هفته بعد خواهران مدارس شاهد،غیر انتفاعی،سمپاد از مجموعه های هوافضا،کویرتایر،بافت تاریخی(مدرسه شوکتیه ،اداره پست،آب انبار ها،مدرسه سفیران،مسجد چهاردرخت،حسینیه عاشورا) بیرجند بازدید می کنند.
140 نفر از دانش آموزان مزبور به صورت هفتگی ( روزهای چهارشنبه) و در مدت 5 هفته از کویرتایر بازدید می کنند.
این عزیزان پس از ورود به کارخانه در یادمان شهید گمنام حضور یافته و ضمن ادای احترام به این شهید والامقام در نمازخانه کارخانه به اکران 2 مستند نحوه شکل یابی و معرفی کویرتایر می نشینند و در گزارشی آخرین دستاوردها ، اقدامات وافتخارات مطرح و به سئوالات عنوان شده پاسخ لازم ارائه می شود.
گروه های بازدید کننده همچنین در ادامه پس از صرف نهار، از خط تولید و نمایشگاه داخلی سازی بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و آخرین افتخارات ودستاوردهای شرکت قرار می گیرد.