کویرتایر؛ الگوی امیدآفرینی و جهاد تبیین است

  • ۶۷۴
  • روابط عمومی
کویرتایر؛ الگوی امیدآفرینی و جهاد تبیین است

فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: کویرتایر علاوه بر اینکه در صنعت جزو اولین هاست ، در حوزه فرهنگ و تفکر حاکم بر این مجموعه نیز نمونه و الگوی امیدآفرینی و جهاد تبیین است.
به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر؛  سرگرد محمد کاظم توکلیان در بازدید جمعی از هادیان سیاسی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی و انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از این کارخانه اظهار داشت: کویرتایر به مثابه یک دولت در مقیاس کوچک، در حوزه هایی چون اقتصادی،فرهنگی،معیشتی،اجتماعی و... برای پرسنل و خانواده هایشان برنامه های مدون و اجرایی دارد که مبتنی بر تفکر بسیجی و جهادی است.
وی با اشاره به نمونه هایی همچون شیفت ایثار و طرح باران یادآور شد: تولید حدود 500 حلقه بیشتر از تولید روزانه در شیفت ایثار و همچنین مشارکت کارکنان در طرح باران (اختصاص یک روز حقوق به خانواده همکار متوفی) نمونه ای از تفکر بسیجی در این مجموعه صنعتی است.
فرمانده سازمان بسیج کارگری وکارخانجات سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ضمن تشکر از عنایت های  ویژه مهندس زینلی نسبت به مسائل معیشتی و رفاهی کارگران تصریح کرد: وقتی مدیرعامل یک واحد صنعتی به مشکلات کارگران خود اهتمام ویژه داشته باشد، رضایت بدنه کارگری را بدنبال خواهد داشت که بالطبع مشکلات اجتماعی و بزهکاری ها در جامعه کاهش خواهد یافت.  

مسئول سیاسی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نیز در سخنانی از استقبال ویژه کویرتایر به خصوص شخص آقای مهندس زینلی نسبت به اردوی راهیان پیشرفت و امید و قرارگاه جهاد تبیین قدردانی کرد.
سرهنگ نوفرستی افزود: متاسفانه درب بعضی از واحدهای صنعتی به روی مردم بسته است و روحیه پاسخگویی به افکار عمومی بعضا" وجود ندارد در حالی که مجموعه کویرتایر داوطلبانه همکاری های ویژه ای داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد.
 در ابتدای این مراسم مستند شکل یابی و تاسیس کویرتایر و گزارشی از وضعیت فعلی ارائه و سپس از نمایشگاه داخلی سازی و خط تولید بازدید به عمل آمد و میهمانان در جریان روند تولید تایر و دستاوردهای کویرتایر قرار گرفتند.
میهمانان در بدو ورود بر مزار شهید گمنام حاضر شدند و با اهداء گل و نثار فاتحه یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.