تجلیل از برترین های سازمان نظام پیشنهادهای کویرتایر

  • ۷۹۴
  • روابط عمومی
تجلیل از برترین های سازمان نظام پیشنهادهای کویرتایر

در مراسمی با حضور مدیرکل حراست خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت کویرتایر ، همکاران برتر نظام پیشنهادها (زمستان1402)که پیشنهاد آنها پذیرفته شده است به همراه همسرانشان تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ با موافقت مدیرعامل شرکت 35 نفر از همکارانی که در فصل زمستان 1402 بیشترین پیشنهاد پذیرفته شده ، از نظر تعداد و بیشترین امتیاز دریافتی را داشته اند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این عزیزان و همسرانشان قدردانی شد.

در لوح اهدایی که به امضای مهندس زینلی، مدیر عامل شرکت رسیده ، آمده است:
تلاش خالصانه و صادقانه شما ، آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تفکر است .
نتیجه بذر تلاش و کوشش شما ، درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیباست .
 بدینوسیله از مشارکت شما درافزایش اثربخشی، کارایی و بهبود عملکرد شرکت ، درچارچوب نظام پیشنهادها صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.


همچنین در این مراسم دو نفر از همسران همکار که در سال گذشته پیشنهاد های آنها مورد تایید قرار گرفت، تجلیل شدند .
 در این راستا سال گذشته، 20 پیشنهاد از سوی همسران همکاران به دبیرخانه سازمان پیشنهادها واصل شده بود . در پایان نیز از کارگروه نمونه استانی که طرح آنها در جشنواره امتنان مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته بود تجلیل شد. اسامی پیشنهاد دهندگان برتر، همسران پیشنهاددهنده و کارگروه نمونه استان خراسان جنوبی به شرح ذیل است:

پیشنهاد دهندگان برتر :
آقایان: 1-فرشید داداشی2-صادق حسین ابادی3-محمود عنانی4-محمدامین کیانیان5-رضا شاهدادی6-پدرام موذن7-مهدی کریمی8-سید احسان فاطمی9-محمدحسین مقیمی10-امید الوندی11-جعفرلاجوردی12-سجاد سالخورده13-مصطفی بخشی14-سبحان اسماعیلی15-سید مصطفی موسوی16-میثم گرامی پور17-مجید هادی18-علی پری19-حسین سنجری20-ابوالفضل قاسمی21-زین العابدین مصلحی22-اکبرمحمودآبادی23-علی عبدالهی24-حسن خزاعی25-محمدتیموری26-فاضل فایده27-ابوالحسن ایزدی28-علی احسانی نژاد29-سعیدبیجاری30-مهدی مرواریدی31-حمیدرضا براتی32-ابراهیم صالحی33-رضا خسروی بیژائم34-محمدحیدرپور35-علی جمالی نوذری

همسران پیشنهاددهنده :
1 – خانم شکوهیان همسر آقای فروتنی    2 –خانم راعی فرد همسر آقای هاشم آبادی

کارگروه نمونه استان خراسان جنوبی :
آقایان: 1-سید علیرضا سیادت 2- سید هاشم محتشمی 3 – حسین مشفقی 4 – محمد نذری