مدیرعامل شرکت کویرتایر: طرح توسعه ۵۰ هزار تنی کویرتایر، اولویت اول مطالبه گری استان قرار گیرد

  • ۴۷۷
  • میثم عبدالهی
مدیرعامل شرکت کویرتایر: طرح توسعه 50 هزار تنی کویرتایر، اولویت اول مطالبه گری استان قرار گیرد

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: اجرای طرح توسعه جدید 50 هزار تنی  در کویرتایر که به تنهایی به مثابه ایجاد یک کارخانه کویرتایر جدید خواهد بود می بایست در اولویت اول مطالبه گری استان قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر ؛ سیدمحمدحسین زینلی در جمع دبیران کارگروه های تخصصی مجمع مطالبه گران استان که دبیر ستاد استانی خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند اظهار کرد:حقیقتا" وجود چنین مجمع مطالبه گری در استان خراسان جنوبی  کم برخوردار ، لازم و حیاتی است و خوشبختانه در سالهای اخیر برکات خوبی از این حیث عاید استان شده است. 
وی "صراحت"،"امانت داری" و "هوشمندی" را سه مقوله مهم مطالبه گری دانست و افزود: شخص مطالبه گر امین مردم است و  ضمن حفظ و تقویت پایگاه مردمی خود،باید در جهت خنثی سازی سیاه نمایی ها و جوسازی ها دشمنان نظام ، سعی و اهتمام ورزد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر ضمن انتقاد از کمرنگ بودن روحیه مطالبه گری و حق طلبی در بدنه مردمی استان خاطرنشان کرد:قناعت و مناعت طبع دو صفت آراسته مردم این استان است ، تا مادامی که به تضییع حق و بی عدالتی منجر نشود  مجامع مطالبه گر باید این روحیه را در عموم جامعه ایجاد و تقویت کنند.  
دبیر مجمع مطالبه گری استان خراسان جنوبی در ادامه بر اهتمام این مجمع برای رفع موانع تولید اشاره کرد و اذعان نمود:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سالهای متمادی بر امر تولید ،کارگروه تخصصی مجمع اطلاعات و مطالبات مردمی تشکیل شده است که جوانان نخبه و دغدغه مند به صورت ویژه این مشکلات را رصد و پیگیری می کنند.

حجت کفاشی از قدرت رسانه برای وصول مطالبات مردمی سخن گفت و یادآور شد: در عصر کنونی که عصر ارتباطات و رسانه است، بسیاری از مشکلات و نارسایی های اجتماعی با موج رسانه ای حل و مرتفع می گردد و این مجمع تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و موانع طرح توسعه جدید این کارخانه به کار خواهد گرفت تا برکات آن شامل استان و مردم گردد.
در ابتدای این مراسم مستند شکل یابی و تاسیس کویرتایر و  گزارشی از وضعیت موجود این شرکت ارائه و سپس از نمایشگاه داخلی سازی و خط تولید بازدید به عمل آمد و میهمانان در جریان روند تولید تایر و آخرین دستاوردهای کویرتایر قرار گرفتند.
میهمانان در بدو ورود بر مزار شهید گمنام حاضر شدند و با اهداء گل و نثار فاتحه یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.