جمع آوری منابع اندک مردمی در تاسیس کویرتایر؛ برپایه اعتماد مردمی شکل گرفت

  • ۴۰۸
  • روابط عمومی
جمع آوری منابع اندک مردمی در تاسیس کویرتایر؛ برپایه اعتماد مردمی شکل گرفت

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت: جمع آوری منابع خرد  قریب به 4 هزار نفر از 42 شهر کشور در شکل یابی کویرتایر، بر مبنای اعتماد عمومی و انسجام مردمی شکل گرفت که حلقه مفقوده جامعه کنونی ماست.
به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ مهندس سیدمحمدحسین زینلی در بازدید حجت الاسلام والمسلمین دکتر زمانی معاون امور بین الملل حوزه علمیه قم و حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی از کارخانه کویرتایر خاطرنشان کرد: در جوامع اسلامی ،انسجام و اعتماد مردمی یزرگترین سرمایه اجتماعی است که در آن اقتصاد خرد مردمی میتواند زمینه ساز و پشتوانه محکمی  برای اقتصاد کلان جامعه باشد.
وی با اعلام این مطلب افزود: کویرتایر در سال 1402 با 818 میلیارد تومان سود در مقایسه با سود سال گذشته 1401، بیش از شش برابر سودآوری را در تابلوی اول بازار اصلی بورس به نمایش گذاشت که نشان از پویایی و بالندگی این کارخانه دارد.
وی با تسلیت شهادت جانکاه و اسفبار رئیس جمهور فقید شهید آیت الله دکتر رئیسی اظهار کرد: جدیت و استقامت ایشان در راه اندازی کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل و پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی بخصوص حمایت وی از طرح عظیم توسعه کویرتایر در خور توجه و الگوساز مدیران و متولیان کشور است.
در ادامه معاون امور بین الملل حوزه علمیه اقدامات انجام گرفته در کویرتایر را جهادی و انقلابی خواند و اظهار نمود: روح حاکم بر این مجموعه برگرفته از فرهنگ اسلامی و قرآن است که کار، با هدف حل مشکلات مردم واستقلال نظام اسلامی انجام میگیرد و هرچقدر این فعل خالص تر و در جهت قرب الهی باشد مقدس  و مراتب عالیه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسن زمانی در ادامه تاکید کرد: هنگامی که منش و اخلاق دینی با تخصص و حرفه ای گری ممزوج گردد ماحصل آن برکات زیادی را در پی دارد که نمونه آن را در کویرتایر و سبک مدیریتی حاکم بر آن میتوان به وضوح مشاهده کرد که چگونه با وجود مشکلات اقتصادی و تولیدی،میتواند شش برابر نسبت به مشابه سال قبل خود سودآوری کند.
در ابتدای این مراسم مستند شکل یابی و تاسیس کویرتایر و  گزارشی از وضعیت فعلی ارائه و سپس از نمایشگاه داخلی سازی،نمایشگاه دائمی کتاب و محصولات فرهنگی و خط تولید بازدید بعمل آمد و میهمانان از نزدیک در جریان روند تولید تایر و آخرین دستاوردهای کویرتایر قرار گرفتند.
میهمانان در بدو ورود بر مزار شهید گمنام حاضر شدند و با اهداء گل و نثار فاتحه یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.