نام گذاری طرح توسعه جدید شرکت دانش بنیان کویرتایر؛ به نام شهید آیت الله دکتر رئیسی

  • ۷۷۶
  • میثم عبدالهی
نام گذاری طرح توسعه جدید شرکت دانش بنیان کویرتایر؛ به نام شهید آیت الله دکتر رئیسی

مهندس سید محمد حسین زینلی در اجتماع عظیم جامعه کارگری استان خراسان جنوبی گفت: امروز در مجلس گرامیداشت شهدای خدمت و در محضر مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی، طرح توسعه جدید شرکت دانش بنیان کویرتایر را به نام رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی مزین و نامگذاری می کنیم.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر نام گذاری طرح 50 هزارتنی کویرتایر به نام شهید رئیسی را نوعی قدرشناسی از خدمات وی عنوان نمود و گفت: یکی از ابرپروژه های ملی که رئیس جمهور شهید در سفر به چین بصورت جدی آن را پیگیری نمود، طرح توسعه 50 هزارتنی کویرتایر است که اعتباری بالغ بر 230 میلیون دلار سرمایه گذاری را در بر دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان کویرتایر؛ عصر روز شنبه سالن شهید سلیمانی این کارخانه صحنه برگزاری بزرگترین اجتماع جامعه کارگری با عنوان یادواره مسافران بهشت گرامیداشت شهدای خدمت بود. این مراسم با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان، علما، صنعتگران و کارگران 48 واحد صنعتی از سراسر استان برگزار گردید.