روایتی کوتاه از مهمانی کیلومتری غدیر بیرجند با حضور موکب کارکنان شرکت دانش بنیان کویرتایر

  • ۶۳۴
  • روابط عمومی
روایتی کوتاه از مهمانی کیلومتری غدیر بیرجند با حضور موکب کارکنان شرکت دانش بنیان کویرتایر

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان کویرتایر؛ مراسم مهمانی کیلومتری عیدغدیر بیرجند روز سه شنبه 5 تیرماه با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی ، مواکب، هیئات مذهبی، گروه‌های جهادی، فرهنگی و موکب کارکنان شرکت دانش بنیان کویرتایر حوالی ساعت 16 از حد فاصل میدان قدس تا میدان جانبازان واقع در خیابان پاسداران آغاز گردید.
این مراسم که با استقبال عاشقان امیرالمؤمنین علیه‌السلام  پیش از زمان اعلام رسمی مواجه شد، تا ساعت ۲۲ ادامه یافت و خیل عظیم مردم ولایتمدار مرکز استان بار دیگر حماسه ای تاریخی را در ابراز عشق و ارادت به اهلبیت عصمت و طهارت (ع) رقم زدند.
به گفته مسئولین امر، تعداد200 موکب اعم از ایستگاه شهربازی‌ رایگان ، استیج نقالی،جنگ های شادی،سرودخوانی،ایستگاه نورافشانی،چایخانه، مواکب مختلف پذیرایی، فرهنگی، خدمات درمانی و ...حضور داشتند.که این تعداد طبق برنامه ریزی ستاد 150 عدد پیش بینی شده بود.
گفتنی است موکب پذیرایی کارکنان شرکت دانش بنیان کویرتایر نیز همانند سایر مواکب از همان دقایق ابتدایی مراسم فعالیت خود را آغاز نمود و با پذیرایی چای،کیک و شله زرد به ارائه خدمت به همشهریان عزیز پرداخت که حضور کارکنان کویرتایر و خانواده های آنان از این موکب چشمگیر بود.
از نکات قابل توجه، حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر محمد جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی بهمراه معاونین ، فرماندار شهرستان بیرجند و دیگر مسئولین در این راهپیمایی بود که بصورت سرزده از مواکب بازدید نمودند.
امسال اولین همایش کیلومتری در شهر بیرجند در حالی برگزار شد که به گفته استاندار خراسان جنوبی این خیل عظیم و گسترده مردمی هم در برپایی موکب و هم  حضور گسترده مردان، زنان و کودکان غیرقابل پیش بینی و خارج از تصور بود و نوعی غرورآفرینی را در دل محبین مولاعلی(ع) ایجاد کرد.
به امید تکرار اینگونه مراسمات مردمی در سطح شهر و استان، که بیش از پیش بخود ببالیم مولایی چون علی(ع) داریم و باشد که هرساله به مناسبت بزرگ‌ترین عید شیعیان، این انتخاب را به جشن بنشینیم.