کویرتایر ؛ مشتری برتر بانک سپه شد

  • ۲۶۸
  • روابط عمومی
کویرتایر ؛ مشتری برتر بانک سپه شد

در مراسمی یکصدمین سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی از شرکت کویرتایر به عنوان مشتری برتر بانک سپه تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات شرکت کویرتایر؛ این مراسم با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، مدیران ارشد، مدیران مناطق استان تهران و روسای شعب مستقل ممتاز برگزار و از یکصد مشتری برتر بانک سپه به مناسبت یکصدسالگی این بانک تقدیر شد.
 در این مراسم لوح و تندیس یکصدمین سالروز تاسیس بانک سپه به آقای مهندس زینلی مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر اعطا شد.
مدیرعامل بانک سپه در این همایش با قدردانی از میهمانان و مشتریان و با اشاره به سالروز یکصدسالگی نخستین بانک ایرانی، نوآوری، نوسازی و پویایی را مهمترین ویژگی‌ سازمان‌های با عمر و قدمت بالا برشمرد.
دکتر آیت‌اله ابراهیمی وجود مشتریان ارزنده را عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان بانک سپه در طول یک قرن فعالیت خود دانست و اظهار داشت: نوشوندگی سازمان‌ها مستلزم همراهی مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.
در پایان این مراسم نیز مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره با اهدای لوح از یکصد مشتری برگزیده بانک تقدیر به عمل آوردند.